SysterYster på besök

På eftermiddagen kom min syster och hälsade på! Vi åt lite mat och babblade strunt. Hon hade med sig en supersöt pyjamas och en dräggellapp till Niilo (han är mer eller mindre som en konstant vulkanutbrott av dräggel). Men inga tänder syns! Visst är han svullen i tandköttet och så...men han kanske inte får några tänder. Vem vet? Han kanske drägglar tills han är 74 år...

Niilo har två miner. Antingen är han superglad, eller så ser han ut som ett frågetecken. Kommer gå bra för honom i livet... :)





Kimmo slängde ihop en god middag. Gräddstuvade makaroner blandat med paprika & chilli, västerbottenost & champinjoner och bacon. Oväntad kombo kanske men svinigt gott. Blev matlåda tills imorgon också. Hurra!

Sen var det dags för syrran att tacka för sig, och Ståhl/Koskela-kollektivet gick på kvällspromenad.
Nu har jag precis dragit ihop en liten kakdeg som får vila i kylen tills imorgon då jag ska baka av. "Hannah´s specialkakor". Recept kommer alltså imorgon.

Invigde mina träskor på balkongen idag också. Hur gick jag ut på balkongen innan jag hade träskorna egentligen? Säg det den som vet. Som en vind flög jag fram och pratade med min svårplanterade klematis, och drog inglasningen fram och tillbaka och njöt.

TV-kvällen är given. CSI NY och Law & Order S.V.U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback