Tenta - check!

Jaha, då har man gjort sin första salstenta. Det var ju intressant! Vet faktiskt inte hur det gick men jag svarade på alla frågor i alla fall. Så länge det räcker till ett godkänt så är jag nöjd. Nu ska jag erkänna att jag är helt slut. Tog på krafterna att gå upp så tidigt imorse. Sov inte alls bra igårnatt heller, vet inte varför. Tror jag råkade sova lite väl länge igår på dagen så jag var rätt pigg när jag skulle gå och lägga mig, och så lite nervositet ovanpå det. Men Kimmo har tagit hand om mig idag så jag har kunnat vila i soffan. Försökte sova men det gick inte alls. Niilo däremot har sovit som en stock. Precis när när vi trodde att tandvärken hans var över så började en ny idag så han har det lite tufft killen. Inte hjälper det att han springer något över sin förmåga och ramlar och slår sig hela tiden. Menmen, det tar på krafterna att växa upp! Både för Niilo och mig :)

Just nu sitter jag och försöker hålla mig vaken.
Har övat lite inför redovisningen imorgon, men jag känner mig som en ballong som luften har pyst ut ur. Ser ut som en sån också, ni vet man känner sig alldeles tom, bara hänger och är skrynklig och påminner mest om hur pigg och uppblåst den var förut. Hoppas jag taggar till lite tills imorgon. Kimmo står i köket och förbereder lite fredagsmysmiddag eftersom jag ska på tentafest imorgon när det egentligen är fredag.

Inatt borde jag iaf inte ha några som helst problem med sömnen! Hurra!



Kommentarer
Postat av: Lutchis

Asså Niilo är kungen. Han kommer gå långt den där!

2010-11-06 @ 19:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback