Efterlängtad vecka!

Äntligen är den här! Sista veckan på de här 10 veckorna med två halvfartskurser samtidigt. Jag är rätt slut faktiskt. Det har varit så mycket nytt ju. Nytt att börja plugga, nytt att vara borta från Niilo, nya människor att lära känna, nyttnyttnyttnytt. Kurserna har varit roliga men tuffa och något röriga. Nu återstår bara en tenta på torsdag och en redovisning på fredag. Sen ska det bli riktigt skönt att bara läsa en kurs i taget, vilken lyx!

Idag har jag varit i skolan och övat på redovisningen med min grupp. Det gick bara bra och jag kunde vara hemma redan vi fyra vilket var skönt eftersom det känns som jag knappt sett Niilo på hela veckan. Extra mysigt var det att få lite tid bara med honom ikväll eftersom Kimmo spelar med sitt band.

Niilo somnade för en halvtimme sen och så jag sitter och zappar för fullt. Funderar på vad jag ska hitta på. Det är i dessa stunder jag saknar att ha ett piano. Fy alltså...längtar tills jag har råd att köpa ett! Vet inte var jag ska ha det nånstans men jag längtar efter att sitta och sjunga och spela. Det är så mysigt!

Borde förmodligen fixa i köket nu, men det orkar jag inte. Känns som att den här veckan kommer vara lite av en zombievecka fram tills fredagen när det hela är över. På fredagkväll är det även tentafest!

Ohh..är även mäkta stolt över mina viktframgångar. På tre veckor har jag gått ner nästan tre kilo och tappat två cm i omkrets, genom att skratta och flumma med regndanser och trädrörelser på afrodansen. Gillar´t! Det här kommer ju gå som en...afrodans! Helt otroligt att jag såg ut såhär för exakt ett år sen!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 22:27:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback