Klapp på axeln till mig själv!

Idag har jag varit duktig. Fått massa skolarbete gjort och styrt upp nästa veckas planering. Det är mycket som ska klaffa! Vem jobbar när och var ska Niilo ta vägen tills vi får dagisplats. Tur att Niilos farmor och farfar har möjlighet att ställa upp så länge.

Snart ska jag ta tag i lägenheten och göra lite fredagsfint tills jag ska hämta upp Kimmo och Niilo. Det är väldigt lyxigt att få städa ifred faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle njuta av att städa, men så är det. Niilo är mer än nyfiken nuförtiden och eftersom han absolut inte får leka med diskmaskinen är förstås just den favoriten. Dessutom blir han så fruktansvärt uttråkad när man städar så ibland skulle det behövas fyra armar till som kunde leka med honom samtidigt. Det går när både jag och Kimmo är hemma samtidigt, men då vill man bara umgås och leka hela familjen.

Ikväll blir det lite middag hos mor och far, tror att syster och bror också är där. Ska bli kul att se dem. Systers mage växer så det knakar och snart kommer jag vara en väldigt stolt moster!

Imorgon ska jag försöka mig på att baka en helt galen grej. Lägger upp bilder sen!






Kommentarer
Postat av: marianne eriksson-kronmn

Helt underbara sidor att läsa. Vilket underbart vackert barn du har!!!!!!!!!! Har nyss blivit mormor så ingen är väl gulligare än Ludvig, men på klar 2:a plats...



Kram Marianne

2010-12-13 @ 20:14:26
Postat av: Kajsa

Åh, GRATTIS Marianne! Kul att du läser här! SÅklart att Ludvig är nummer ett för dig, han är så otroligt vacker gossebarnet :) Lite roligt att Nathalie och Henrik fick barn nästan exakt ett år efter mig och Kimmo. Tycker inte det var så längesedan jag och Nathalie gjorde parfym av syrener på Jakthundsgatan som vi försökte sälja till våra stackars grannar. Kram!

2010-12-15 @ 11:03:48
Postat av: Sara

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 23:51:48
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback