Imorgon händer det!

Imorgon är en annan daaaaaaaaaaaaaaaaag. Kom, så länge hjärtat slår! Kom, så länge spänningen finns kvar - imorgon är en annan daaaaag!

Ja kära Jan Johanssen, du sätter ord på mina träningsdrömmar. Imorgon börar mitt nya, hälsosammare liv. Det inleds med afrodans på Friskis&Svettis. Nu får det vara nog. Den här trötta mamman behöver energi! Inte för att det på nåt vis beror på att jag har blivit mamma. Jag var precis lika lat innan. Nu känner jag bara att jag behöver har mer energi i takt med att Niilo blir äldre och har ungefär en miljard gånger mer ork än jag. Vill orka leka med honom. Så nu ska det ske!

Tänker dessutom släpa med mig Sofie i min klass. MOHAHAHAHA!

Lägger upp en fin liten familjebild nu. Jag tar sen en ny bild varje månad för att se om jag ser annorlunda ut ju längre tiden går. Spänning!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Japp nu köttar vi! Slajsar av valkarna en efter en!

2010-10-25 @ 16:43:04
URL: http://honsofie.blogg.se/
Postat av: Kristina Ö

Fast det är ju Christer Björkmans låt...:-)

Kul att du är igång igen!

2010-10-26 @ 09:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback