Vagel, Plugg, Maskerad, mera plugg, ögonkladd.

Kära läsare - ni får nog vänja er vid att det blir ca ett inlägg i veckan. Inte klokt det här ju... men det är roligt också! Sen det förra inlägget har jag:

Hunnit operera vagel! Inte så roligt, rätt ofräscht faktiskt men jag gjorde det! Sprutan var värst. Sen kändes det mest konstigt. Jag kände liksom vad dom gjorde, men det gjorde inte ont. De satte fast nån metallställnig på ögat för att hålla uppe det...sen vände de ut och in på ögonlocket och gjorde något snitt där av nå slag och grävde ur vageln. Ytterst märkligt. Kändes ungefär som kejsarsnittet...alltså att man förstår vad som händer men det gör inte ont. Knasigt...

Pluggat. Inte så mycket mer att säga än att det är sjukt mycket hela tiden...ujuj.

Varit på maskerad. Jajjamen! Kolbäcks Gästgivaregård bjöd på femårsjubileum och alla var utklädda. Niilo kom fyra i tipspromenaden om Maria Lang och vann reflexer till cykeln. Duktig kille!

Just nu sitter jag och väntar på att några i min grupp ska återkoppla lite så vi kan börja på ett arbete som ska vara inne i..ja imorgon faktiskt. En redovisning på tio minuter. Haha, vilket skämt. Nåväl, vi fick uppgiften igårkväll typ så det känns som att om det här inte blir så bra så finns det fler än en anledning.

Längtar ihjäl mig efter helgen. Vill bara ha det här gjort. De närmsta två veckorna ser fullproppade ut. Redovisningar, arbeten, inlämningar hit och dit. Det är väldigt rörigt att plugga två halvfartskurser där varje kurs även har gästföreläsare som också vill att vi ska göra arbete.

Imorgon är alltså tanken att vi ska redovisa en gruppuppgift inom informationsdesignen, och på eftermiddagen ska jag tillsammans med en annan grupp i Ljuddesignen (som är en del i min textdesignkurs - logik??) spela in en liten smaskig ljudfil som ska redovisas på måndag. Det sistnämda längtar jag dock efter. Ska bli riktigt roligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback