Schuul is kuuul!

Vi började som 35 men har redan sjunkit till runt 25 st i klassen. Känns skönt att man har blivit lite mer bekanta med varandra trots att nästan ingen i min klass har varit med på nån nollningsaktivitet. Vi är nog en bunt nördar, men det är okej :) Hade min första muntliga presentation idag, den var inte så stor med ändå spännande med första uppgiften. Allt gick bra tror jag, verkade så i alla fall. Fick inte alltför dräpande kritik :) Det var lite roligt vid uppropet idag då Niilos kusin Daniel ropades upp (han ska inte gå för han har flyttat till sthlm). Så då sa jag till läraren att hon kunde stryka honom eftersom hon var min sons kusin, så jag råkade veta var han befann sig. Fick en mycket märklig blick tillbaka sen sa hon "Nu känner du dig gammal va...när din sons kusin skulle gått i samma klass liksom!" Haha, ja..tyckte det va lite roligt.

Kimmo hämtade upp mig när jag hade åkt bussen hem till Västerås och det var mysigt att få träffa Niilo och Kimmo lite mer idag. Kimmo har ju sin första pappalediga dag denna torsdag! Ikväll kommer ett gäng från jobbet och äter kräftor hos oss, ska bli riktigt roligt! SKönt att vi är hemma hos oss också så Niilo kan somna i sin egen säng.

Hörs!


På väg



Kommentarer
Postat av: Kristina Östman

Du gjorde en bra presentation - tydlig och intressant. Och du behöver inte oroa dig för att vara onormal som längtar efter din son - DET är normalt. Det blir bättre, men det tar tid. :-)

Hälsningar din kursare Kristina

2010-09-02 @ 15:50:03
URL: http://kristinaostman.centerpartiet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback