Gör om, gör rätt!

Skam den som ger sig...! Glad i hågen for jag till Plantagen och införskaffade fler växter, och mer jord. Den här gången skulle det väl ändå gå bättre?

Den här gången gjorde jag ett snitt längst upp på påsen, och vände ner öppningen i krukan. Det fungerade mycket bättre!





Observera de nya träskorna! Perfekta på balkongen, förstod väl att de skulle komma till användning med detsamma.



Kanske inte superhett med strumpor i, menmen.



Här ovan ser ni min lilla installation. Det ska in två likadana ljustakar till, men jag måste såga till dom, för de ska vara i olika nivåer. De här ljushållarna hittade jag på Lagerhaus för 39:-/st. Som hittat!

Vi lyckades även he upp spaljén. Hurra för oss!



Nu ska vi göra iordning oss här hemma, för vi ska på Alexanders (Kimmos yngsta systerson) konfirmation. Det ska bli jättemysigt! Hoppas Niilo sköter sig i kyrkan bara, men det ska nog gå bra.

Annars får vi se vad dagen bjuder på. Jag ska göra klart Hannah-kakorna förstås, så ni får den sista delen i trestegs-receptet. Hoppas även på en långpromenad, och så ska vi borra upp de nya hyllorna i hallen som vi ska ha skor på. Spännande värre!


Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHAHHAAAA! JAG DÖR! Underbaraste bilden 1 när man ser hela dig + träskorna. Underbaraste bilden nr 2 är bara den på träskorna. Hahahaha! Så bra SÅ BRAAAAA! Längtar efter kakorna, och dig =) Puss kram

2010-05-16 @ 16:08:14
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback