Det är jag som är Niilos mor!

Tänk att jag är en mamma! Niilos mamma. Jag har fortfarande svårt att greppa det. Det är så mycket roligare än vad jag trodde. Jag hade inte förväntat mig att det skulle vara så mycket personlighet redan, i en blott sex månader gammal bebis. Men det är det sannerligen. Han är så härlig, min fina Niilo. Pratar numera hela dagarna, gör han. Jag kan inte påstå att jag förstår vad han säger, men han ser mäkta nöjd ut när jag härmar hans ljud tillbaka. Jag älskar att vara Niilos mamma. Det är otroligt givande att få se hur en sådan liten varelse upptäcker nya saker. Helt perfekt och oskyldig är han. Min älskade Niilo!

Innan Niilo kom till världen såg jag fram emot att lära honom allt jag kan, men nu har jag insett att han redan har lärt mig mer än vad jag någonsin kommer att kunna lära honom.



Kommentarer
Postat av: Josefin Andreasson

Smådyker ner här emellanåt, tänkte lämna ett litet spår av mig för en gångs skull.



Fastnade för "Innan Niilo kom till världen såg jag fram emot att lära honom allt jag kan, men nu har jag insett att han redan har lärt mig mer än vad jag någonsin kommer att kunna lära honom." Fick nästan en liten tår i ögat ;) Va fint skrivet! Vilken underbar mamma du verkar vara till Niilo :)

2010-06-03 @ 21:59:11
Postat av: Kajsa

Åh tack för din kommentar Josefin, finns verkligen finare att höra än när man verkar vara en bra mamma. Tack! Hoppas allt är riktigt bra med dig. Kram!

2010-06-04 @ 12:35:04
URL: http://attvarakajsa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh Kajsis! Fick en sån där känsla du vet.. när allting bara väller över och en tår trillade nedför kinden.. Så fint! Det där borde du skiva ned på ett papper och ge till Niilo när han bli äldre och bara vill åka moppe och tycker att du inte förstår honom =) Puss

2010-06-05 @ 08:54:22
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback