Lyxig morgon

Underbart! Fick sovmorgon av Kimmo (som vanligt på vardagarna) till åtta, men Niilo låg i sin spjälsäng bredvid mig och lekte i sitt spjälsängsgym (bästa barnprylen alla kategorier). Där lekte han sig så trött så han somnade nästan på en gång igen, och vaknade inte förrän tio. Han var på ett strålande humör som alltid när han vaknade, och vi myste järnet och så gav jag både honom och mig mellis. Nu en timme senare ville han tillbaka till sängen. Hör honom i bakgrunden ligga och prata och skratta med sin kanin. Så jag tänkte nog passa på att äta snart. Taco-rester! Mums!

Idag är dagen ett oskrivet blad. Tror jag ska hoppa in i duschen efter maten, och sen blir det en lång och härlig promenad. Hoppas att regnet håller sig undan bara.

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Var får man tag i ett spjälsängsgym? Lät som nåt Ella desperat vill ha..;-)

2010-06-14 @ 19:09:52
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Kajsa

Från en snäll mamma som har sparat mitt gamla! Det är från Fisher price iaf, man fäster det mellan spjälorna och där kan Niilo ligga själv i över en timme. Sen däckar han =)

2010-06-14 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback