Hur var det här med ditt och mitt?

Nu är jag ARG! Och det händer inte ofta, så håll i er.

Jag och Kimmo (eller ja, mest Kimmo kanske) fick en moped av min moster&morbror eftersom "lilla" Petter på typ två meter och som tog studenten förra året inte längre kör den. Kimmo däremot blev bara 15 och sen har han liksom stannat där, trots att han egentligen snart fyller tjugosjutton. Vi var jätteglada över den fina mopeden och med en stor och megatjock kedja var den fasthängd, men imorse var den inte där. Någon har klippt kedjan med bultsax och tagit den. FY SKÄMS!

Annars idag då?
Jo, tackar som undrar! Jag har haft värsta styrkepasset. Packade ner Niilo, skötväska och grejer, hämtade pappa. Lämnade pappa. Packade ur Niilo på en filt i gröngräset,  väntade på pappa, packade ihop Niilo och grejer igen 40 minuter senare, hämtade pappa, lämnade pappa. Packade upp honom i lägenheten. Pust! Kanske inte låter så jobbigt, men att släpa på bilbarnstol, filtar, skötväskor, you name it - det tar på krafterna! I alla fall när man är svag som jag, och dessutom har begynnande nackspärr. Sådärja! Dagens offer-inlägg =) Kändes fint. TYCK SYND OMMIG DÅ! Liiite bara? Okej, nehejnej...

Efter den lilla eskapaden har Niilo ätit mellanmål och farit omkring som en galning och försökt äta allt från blomjord till sladdar. Gäller att ha ögonen och benen med sig!

Nu är min plan att dricka lite vatten, he igång en diskmaskin, sortera skafferiet och sen börja laga mat kanske? Shit va tråkigt det lät. Jag menar - Nu är min plan att beställa hem skitsnygga kläder från nätet, fara utomlands, öppna en flaska champagne och skita diamanter! Hepp!



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad tråkigt när inte folk kan hålla sig till sina egna grejjer =-(



Jag tycker synd om dig! Vet hur det är att kånka på någon annan än sig själv, JOBBIGT!! Starkt jobbat PG!



2010-06-07 @ 16:32:31
URL: http://www.trollunge.nu
Postat av: Kajsa

Ja visst är det trist! Blä.



Och tack för att du tycker synd om mig, haha. Det behövde jag =) Men nu är snälla Kimmo hemma och låter mig vila i soffan med min nackspärr medan han badar Niilo =)

2010-06-07 @ 18:46:08
URL: http://attvarakajsa.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad svårt det var att kommentera här, eller var jag blind som inte hittade nån kommenteraknapp? Nu tryckte jag på rubriken bara..

Äh skitsamma, de var ju inte det jag ville ha sagt.

Jäkla miffon och sno moppen, karma karma karma.



Lycka till med diamantskitandet!

2010-06-07 @ 18:57:26
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Kajsa

Jag vet, den är lite skum. Det är på sidan om varje inlägg, i lila, under datumet.



Verkligen, tack och lov för karma!

2010-06-07 @ 20:30:20
URL: http://attvarakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback