Shopping i Vingåker

Oh vilken rolig dag jag har haft! Jag och Charlotte & Niilo tog plånböckerna och drog till Vingåkers Outlet och hittade så mycket fint till extremt bra priser dessutom!

Niilo fick inviga ett av plaggen på en gång trots att det var en hel storlek för stort, men eftersom det blev så kallt och jag hade glömt att ta med en extratröja så fick det gå ändå. Han klagade inte!



Blev lite mer shopping till Niilo också inför hösten och vintern. Två pyjamasar, en badrock, en tröja till och ett par jeans - och strumpor förstås!



Hittade lite åt mig själv också.

En stickad klänning från Soaked in Luxury. Ett märke jag upptäckte i somras och som passar mina kurvor alldeles strålande! Det brukar vara såna där plagg som inte ser bra ut på galgar men som sitter som ett smäck på.



Och från samma märke ett enkelt linne och en kofta till.



Charlotte hittade en massa fina kläder hon också.



En rolig sak som hände var när vi skulle äta. Vi hade tänkt äta på ett Thaiställe, men när vi kom dit var det superlitet. Vi gick in ändå och krånglade in oss i den lilla vrån med vagnen och höll nästan på att välta stolar, men sen kände vi bara att det verkligen inte var ett bra beslut att äta där. Så vi krånglade ut oss igen och lyfte vagnen ner för trappor och ja...inte världens smidigaste kanske, haha! Men sen hamnade vi på ett riktigt bra ställe med god mat!




Kort sagt - en riktigt rolig dag med riktigt bra shopping och tjejsnack! Tack bästa du!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback