Hannah hjärta Niilo

Idag for jag & Niilo ut på äventyr till Hannah! Alla ni som känner mig bra vet att jag inte äger ett lokalsinne. Och då överdriver jag inte. Det är totalt obefintligt! Så lite nervös var jag allt när jag satte mig i bilen. Men jag hittade och det var ju inte ens svårt. Det var ett tag sen vi träffade Hannah så hon och Niilo hade mycket att ta igen.

Saft, bullar & mina hembakade jordnötskakor i lantlig idyll.






Det är verkligen ett speciellt lugn som tar över hela sinnet när man kommer dit och ser allt vackert, även om jag själv kan känna att de här timslånga fikorna inte riktigt ter sig likadant som förr med en åttamånaders bebis som ska vara överallt hela tiden. Men han är bäst, min Niilo.



Hade tänkt att skriva mer, men nu kom Kimmo ÄNTLIGEN hem, så jag ska pussa lite på honom istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback