Vilken inledning på ledigheten!

Fick sovmorgon av Kimmo idag till åtta vilket var underbart. Åt frukost, duschade hur länge som helst och sen tog hela familjen en tupplur igen. Sen ville Kimmo umgås med sin motorcykel och jag ville umgås med mina vänner så jag och Niilo begav oss till stan. Inte alltid så lätt att hitta ställen när någon i gänget har barnvagn. Någon i det här fallet var alltså moí! Men till slut fick Global Living leverera.

Anders & Hannah:



Malin & Markus



..och lille Niilo såklart (som några sekunder senare välte ner ett dricksglas med cola på mina nya skor)



Sen var Markus & Anders tvugna att jobba (www.prolounge.se) så Hannah, Malin och jag & Niilo gick vidare en kortis på stan. Hittade ett sånt fint träd på lilltorget.



Snart kommer min syster förbi, och jag känner mig allmänt uppåt. Har tänkt att baka ikväll och imorgon så för er som bryr sig om sånt kommer det komma upp ett mycket gott kakrecept inom det närmsta dygnet.

Hejsvejs så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback