Nu har jag landat!

Halloj! Vad jag har saknat att blogga.

Har sen jag började skolan inte haft ork att skriva om något annat. Allt som har upptagit min tillvaro är plugg och extraplugg för att få in poängen till CSN. Har som inte haft ro i själen att blogga. MEN NU! Ja, håll i er gott folk. Nu jäklar ska det bloggas! Har börjat fundera på om jag ska byta inriktning på bloggen...eller snarare välja en inriktning. Just nu är det ju rena egobloggen. Och så intressant är jag faktiskt inte. Niilo är ju visserligen riktigt söt, men i längden kanske det blir lite tjatigt att lägga upp bilder på honom och skriva hur söt han är dag ut och dag in.

MEN SE SÅ SÖT HAN ÄR!



Jaja. Har även funderat på att highlighta mitt intresse för mat&bakverk mer. Hm...kanske är en bra idé? Problemet där i ligger att som vanligt när jag gör något är det allt eller inget. Blir så hysteriskt.

Näee...fortsätter nog på en mix. Blir nog bäst så.

Och nu kan jag helt ärligt säga - vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Äntligen! Välkommen tillbaka! =)

Jag kan i och för sig bara titta på bilder på Niilo och tycka att han är helt gudomligt söt, men jag förstår vad du menar. Baka lite också =)

Puss

2010-10-23 @ 09:32:01
URL: http://systerii.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fixa en bakblogg! Vore riktigt nice..sen vore det ju guld om man fick äta upp resterna i skolan ^^

2010-10-23 @ 16:54:02
URL: http://honsofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

tröttnar nog aldrig på fina bilder på niilo, han e så söööööööööööööt!

2010-10-26 @ 18:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback