Dags för operation!

Herregud, det är över en vecka sedan jag skrev något. Känner att jag inte hinner någonting överhuvudtaget. Tiden tillbringas i biblioteket, på bussen till och från eskilstuna. När jag kommer hem vill jag hinna träffa Niilo innan han lägger sig. Det är kul men jag får dåligt samvete över allt jag inte hinner med. Mina vänner, framförallt. Man önskar man hann att träffa alla varje dag...men så fungerar det ju inte tyvärr. Men om mina vänner läser detta så:

Älskar er allihop! Saknar er allihop! Förlåt att jag är så tråkig!

Niilo har hunnit bli 10 månader. Hur gick det till? Han var ju nyss ett plustecken på stickan. Mycket märkligt det där... Och nu ser jag mammalediga överallt. De går runt på stan med sina vagnar och snusar på sina nyfödda. Så myyyysigt! Blir verkligen avundsjuk och börjar nu förstå vad alla menar med att tiden går så fort första tiden. I en perfekt värld hade jag velat vara hemma mycket längre med Niilo...men vad gör man? Vill ju så himla gärna gå den här linjen.

Imorgon är det redan onsdag igen. Inte klokt! Det kändes ju som igår. Har en känsla av att den här terminen kommer gå riktigt fort. Nästa vecka ska jag förresten operera bort min vagel!! ÄNTLIGEN! För er som minns från den gamla bloggen så fick jag den en månad innan Niilo kom, haha. Det är alltså 11 månader sen. Den sitter på ögonlocket och gör inte ont. Men nu ska den alltså äntligen bort. Halleluja. Om jag är rädd? Jaaaaaaa! Men ska bli skönt att kunna använda mascara igen utan att alltid få en stor svart klump på vageln.


Niilo har däremot massa tid över. Beror nog på hans effektiva måltider.



Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är inte tråkig! Jag är väldigt imponerad av att du kan vara småbarnsmamma och student.. samtidigt! Du är en duktig hest och du är min fina fina fina vän (snart utan vagel) och det kommer du alltid att vara. Även om du är upptagen =)

Hoppas vi kan ses på måndag! Puss och kärlek!

2010-09-15 @ 21:39:30
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback