Afrodans eller masshypnos?

Det är frågan. Vet inte om det egentligen spelar så stor roll heller. Kul var det i vilket fall som helst! Det enda jag tyckte var lite jobbigt var musiken. Missförstå mig inte, jag älskar rytmiska trumlåtar...men just den här trummusiken var i samma tonläge nästan hela tiden, och till slut fick jag flykttankar. Modig som jag är stannade jag kvar hela danspasset vilket har resulterat i en hejdundrandes träningsvärk. Skönt! Känns som det var flera år sen faktiskt....så nu är jag igång igen. Klapp på axeln till mig själv (och min klasskamrat Sofie som ville göra mig sällskap).

Nu är det slutspurten på 10 helt galna skolveckor. Börjar bli riktigt less på att plugga två halvfartskurser samtidigt...känns som man inte hinner andas. Det har varit en hård start i skolan, men kanske är det bra också. Att studera en kurs i taget kommer bli helt underbart, tror jag i alla fall. Det ska bli så roligt! Just nu läser jag Intro till Informationsdesign och Textdesign 1, men om två veckor kommer jag enbart läsa Textdesign 2. Längtar!

Idag blir det till att skriva klart det sista på en debattartikel, och på eftermiddagen blir det grupparbete i skolan.

Niilopojken min har blivit supersnorig, febrig och tandgalen. Han kunde knappt sova inatt. Så vi tog upp honom och hjälpte honom att gnugga tandköttet med bitringar. Då blev han lite lugn en stund. Förstår ni hur smärtsamt det måste vara att få tänder? Huvvaligen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback