Låt julefrid-hetsen börja!

I helgen har vi bakat, pyntat och klätt granen (att klä granen innan julafton är en dödsssynd enligt min mor och far, kände mig extra busig) men ännu är vi inte klara. Lite julbak kvar, vilket ju också är det roligaste :) Var så förväntansfull på hur Niilo skulle reagera på granen, men han brydde sig mest om julälgen som stod framför den. Jag var iväg och tränade på morgonen idag, det var obarmhärtigt jobbigt efter att ha varit sjuk i några dagar. Till min stora förvåning verkade jag dock inte ha tappat så mycket rent muskelmässigt, det var mest flåset som hade tagit skada.

Gjorde julänglar till granen



Och lite fler julänglar



Fina, fina gran! (Trots att Kimmo fick igenom plastgran pga av att vi bor i lägenhet på tionde våningen)


Måste ju lägga in en bild på pepparkakshuset också!



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-20 @ 03:39:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback