Feberflum!

Känner mig riktigt flummig idag! Det är en liten åkomma vi har i min familj (jag och pappa) när vi får feber. Nu har visserligen febern gått ner lite, men man är liksom helt tjock i huvudet så jag hör dåligt och lever lite i min egen värld. Hade inte föreläsningarna varit obligatoriska hade jag aldrig gått till skolan idag. Men jag vägrar ha rest över jul. Inte en chans! Så det blir till att bita ihop.

Niilo var så söt igår, han och Kimmo kom hem vid sex eftersom hans tillfälliga dagis (hans farmor och farfar) är utanför stan. När han såg mig ligga i soffan så gick han fram till mig och höll mig i handen och strök mig på kinden. När han skulle dricka kvällsvälling så hoppade han ner från Kimmos famn, tog sin flaska i handen och gick och ställde sig nedanför mig vid soffan och la armen över mig. Jag började nästan gråta. Världens finaste barn! Tror han kände på sig att jag mådde dåligt. Barn och djur brukar ju känna på sig sånt, sägs det. Jag längtar tills jag blir frisk då ska jag leka järnet med Niilo.

Det är en spännande tid just nu.
Min underbara vän sen dagis, Charlotte, och hennes man Fredrik ska alldeles snart ha barn. Och då menar jag SNART. Min fina fina Hannah och hennes Lars ska ha i januari, precis som syrran och hennes man. Kommer inte kunda djupandas förrän alla bebisar är här! Blir alldeles sentimental. Hade en feberdröm om att jag skulle föda fram alla bebisar. Det var lite obehagligt faktiskt. Hehhe :)

Ikväll ska Kimmo på julbord med jobbet så jag och Niilo ska mysa så gott det går.



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bilden är verkligen hysterisk!! Haha! Men jag gillar den =)

2010-12-15 @ 11:14:34
Postat av: Kajsa

Ja, den är helt fantastisk! Haha!

2010-12-15 @ 11:16:06
Postat av: Hannah

Du är ju för söt! Haha, antar att du var ganska tacksam när du vaknade upp och märkte att du inte behövde föda alla våra barn, haha =)

Fin bild på er tjejor <3 Puss

2010-12-15 @ 20:22:41
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback