Niilo tar en tuppis.

Den här dagen har ju hittills inte varit alltför spännande ska jag väl erkänna. Niilo har ont i tänderna, dregglar, kommer inte till ro, gnäller och jag kan inte göra någonting förutom att distrahera = 100% uppmärksamhet hela tiden = jag är helt slut. Idag lovade jag dessutom att skjutsa pappa till sjukgymnasten.Visst blir det extra krångligt och pickpackande med Niilo, men fastän det blir lite krångligt så är det ju viktigt att han kommer dit!

Men nu äntligen har skrutten somnat, så jag ska försöka plocka undan lite, och koka fruktmos. Blir mango&banan till Niilo i veckan. Hoppas han gillar det!

Första natten Niilo sov hela natten i sin spjälsäng.


Fyller ut lite bättre nu.


Skulle vilja träffa Charlotten ikväll, det var så länge sen trots att de bor spottavstånd från oss. Knäppt att vi inte ses oftare, men tiden bara tickar på.

Tick Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback