Vilken fredagskväll!

Jag är så löjligt förtjust i det svenska kungahuset. Tycker det är så magiskt sagolikt..och alldeles...alldeles underbart! Såg festkonserten på SVT. Vilken jäkla konsert alltså! Skitbra! Det enda jag kan önska är att Daniel låter bli och limma ihop munnen så man får se tänderna lite oftare. Men han lär ju vara rätt nervös. Kära ser de ut iaf, och det är väl det viktigaste!

Apropå kärlek så har jag och Kimmo haft en bra eftermiddag vi också. Iförda osynliga galakläder strosade vi runt på ica maxi och förberedde en riktig bröllopsmeny. Kött, färskpotatis och sås. Fantastiskt! Kungen hade icke klagat om han hade varit hemma hos oss, det kan jag nästan lova.

Niilo fick dessutom testa sina nya jeans. Varför ser alla bebisar så gulliga ut i allt? Konstigt egentligen.



Imorgon blir det "sovmorgon" som jag kallar det även fast vi är vakna vid sju. Men med det menar jag mer att vi lyfter över Niilo till oss och leker ett tag innan vi går upp. Sen blir det stan - och därefter fest hos Hannah&Lars!

Och bröllopsfirande såklart! Jag och Kimmo har köpt cider från den officiella bröllopsserien, haha! Vi är såna pensionärer alltså...det är bara att erkänna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback