"Är det ett djur eller är det en buske?"

- citat av mig själv på landet hos Hannah & Lars.
Tyckte själv att den där meningen var fullkomligt logisk eftersom jag hörde något surra. Tänkte att "antingen är det ett djur (bi, humla) eller så är det en buske lite längre ifrån med en massa humlor. Såna kan ju låta jättehögt!

Det är nåt fel på mig såhär dagen efter en krogkväll. Hade en jätterolig utekväll med en hel bunt hot mamas! Stort tack till er :) Tog två resorb när jag kom hem, så istället för att bli bakis blev jag alldeles lurig och lite småfnittrig. Hellre det! 

Hade den mest fantastiska eftermiddag hos Hannah & Lars. Hannahs syster Malin var också där och jag och Kimmo fick världens finaste smycken. Lägger upp bilder imorgon! Grejen är, att jag hade förväntat mig att deras hus skulle vara fint, att omgivningen skulle vara fin, att allt skulle vara...ja, fint! Men det vi möttes av var ju nästan löjligt! Plussa på världens finaste väder och underbara människor så kanske ni förstår att livet lekte därute på Fiholm! Ja. Det känns inte som nån större idé att förklara. Det måste liksom upplevas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback