Ännu en härlig helg

Är det bara jag eller går tiden så fort att man knappt hinner blinka?

Vilket bröllop det blev för Kronprinsessan och Prins Daniel. Så vackert! Jag och Kimmo satt och tittade storögt på tv-skärmen och blev rörda både lite här och där. Efter vigseln for vi ut på landet till Hannah och Lars för inflyttningsfest. Superkul!

    

Klicka på bilderna om ni vill se dem i större format.

Det är så fint ute hos Hannah & Lars!



Niilo festade på som vanligt och var glad och snäll precis hela tiden. Vi var väl hemma kring ett skulle jag tro,, trötta och nöjda!  Igår var vi runt till mamma och pappa, och senare till Kimmos föräldrar för att de skulle få träffa Niilo lite innan vi drar till Öland. Tanken var också att vi skulle fia takboxen men räckena vi har fungerade inte, så nu får Kimmo såga till lite så de passar.

Idag blir det tvättstugan från 12 och framåt. Måste börja packa, och kolla igenom vad Niilo egentligen har i klädväg. Tack och lov för Iphones "To-do"-app! Love it! Behövs när man är virrig som jag.

Nu somnade Niilo = duschtajm!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja.. då är det väl min tur igen.. Haha! Tack! =)



Jag tvättar också för fullt här hemma, dock inte inför Öland, utan mest för.. ehh.. vardagsbruk =) Haha. Du.. om jag njuter. Sov tills jag vaknade, slängde i en maskin tvätt, åt frukost, satt vid datorn en sväng. Tog en långpromenad i solen, åt lunch, somnade i soffan, vaknade två timmar senare, åt lite vit choklad, slängde i en tvättmaskin och hängde tvätt, sitter i soffan nu igen. Är ju superfint väder ute men har lust att vila från solen idag, konstigt nog =)



Nu inväntar jag Lutchis och sedan ska vi äta och kolla på hyrfilm. Det kallar jag att ta det lugnt =)

Ni får ha det helt underbart på Öland!! Kommer sakna er, men när ni är tillbaka så styr vi upp en goshelg!

Krama Kimmo och pussa Niilo från mig och en Bamsekram till dig från mig =)

2010-06-21 @ 16:44:31
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback