Lagom is not my middlename

Om ni trodde att jag överdrev med att jag alltid gör för mycket av allt så spana in senaste veckans matkok till Niilo:



Vad är mitt problem egentligen? Känns som att mitt matmissbruk har nått nya höjder. Jag är precis som min mormor. Äter vi inte mat så pratar vi om mat, och när vi ringer till varandra så är den givna frågan vad vi har ätit, och vad som eventuellt ska ätas senare.

Idag stod det fisk på menyn:



Nu ska jag bekänna något som jag riktigt skäms över. Idag var jag så trött för att Niilo vaknade så tidigt, att jag inte gav honom något mellanmål. Min plan fungerade fint och både jag och Niilo slumrade till. Så får man ju inte göra faktiskt. Skäms på mig!

Han ser ju inte ut att lida direkt:



Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack snälla för din kommentar!!

vilken sötnos du har, och coolt namn :-)



Kram!

2010-05-10 @ 20:57:36
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Vanessa

Åh, är du också en mental tjockis? När man tänker på vad man ska äta till middag när man äter lunch, då kvalar man in!

2010-05-11 @ 10:16:25
Postat av: Kajsa

OH yes! Inte bara mental tjockis heller kanske, haha! Men jag jobbar på det. Jag tänker jämt på mat. Det var nästan en befrielse när jag spydde så mycket under de första 20 veckorna när jag var gravid, för då var jag bara sugen på kallt,frukt och grönsaker. Den tiden saknar man ju... =)

2010-05-11 @ 11:05:04
URL: http://attvarakajsa.se
Postat av: Vanessa

Inte är du en riktig tjockis heller, tokfia! Men det är status att vara en mental tjockis, apcoolt!

2010-05-11 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback