Ett par träskor rikare!

Var på inredningsfika på countrybutiken (shabby chick/vitt/romantiskt). Ibland måste man unna sig. Faktiskt. Så från mitt hårt insparade kapital tog jag hela 600:- och köpte ett par nya pjucks. Och inte vilka pjucks som helst. Ett par träpjucks! Här är mina anledningar:

* Perfekta att ha på balkongen när man planterar. Då slipper man ta fram gummistövlarna ;)
* Kommer sitta som ett smäck när jag i sommar befinner mig på Öland och strosar runt i trädgården.
* Dom var nedsatta drygt 200:-!
* Det är världens snyggaste träskor.
* De är ergonomiska och därmed bra att gå i och därmed bra för hälsan!




Är de inte helt fantastiska? Bilden är lånad från www.tizzla.se

Ska bara försöka få Kimmo att förstå detta också. Wish me luck! Niilo skötte sig exemplariskt i butiken. Han är så snäll den där lilla tokern. Imorgon blir han hela sex månader. Kan inte säga det utan att fälla en liten tår nästan. Jag blir så stolt och glad. Samtidigt som man funderar på om det är normalt att tiden går såhär fort.

Niilo somnade i vagnen när jag promenerade hem från butiken, men jag lyckades på nåt vis få av honom ytterkläderna utan att han vaknade. Lite tröttare kille =) Kimmo är och spelar med sitt band så jag hoppas på att han kommer hem snart så vi hinner växla några ord innan det är dags att sova igen. Imorgon tror jag att det är sista salsalektionen. Mamma & Pappa sitter barnvakt, och efteråt ska vi äta middag där. Ska bli jättemysigt att få krama om lilla pappsen som är lite sliten efter operationen.

Hoppas ni har haft en bra dag! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vore roligt om du kunde publicera mer recept och bilder från när du bakar. Bra blogg!

2010-05-12 @ 17:07:51
Postat av: Kajsa

Tack så jättemycket! Ska försöka lägga upp mer bakverksbilder & recept!

2010-05-13 @ 00:19:15
URL: http://attvarakajsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback