ByeByeiphone?

Om ni undrar över mitt blygsamma bloggande idag så beror det helt enkelt på att jag inte har haft någon uppkoppling via internet i telefonen. Drygt! Upptäckte det dessutom när jag skulle ta en promenad ner på stan. Inget internet = ingen radio.  Men promenaden var härlig ändå för solen sken och jag drog på mig kjol och grejer. Lovely!

Har varit ute precis hela dagen. Först gick vi till fotograf Eggeborns för att se hur bilderna på Niilo blev och vilka vi ville ha till album & tackkkort. Han är ju så söt så det var ju rätt svårt att välja. Känns ju hemskt att välja bort någon...för tänk om man ångrar sig? Tur att Eggeborns sparar allt! Sen gick jag och Kimmo till Waynes (som alltid) och åt en riktigt god lunch. Niilo som blir ett halvår idag var på ett strålande humör.



Efter lunchen hade jag såna skavskor av mina skinnstövlar att jag gick och köpte mig ett par nya skor. Lägger ut en bild imorgon. Ett par somriga beiga från Peak Performance. Kändes riktigt bra...tills jag fick skavsår i dom också. Kanske inte var helt genomtänkt att gå in ett par skor i 1½ timme när man aldrig använt dom förr. Kände mig som Sally. Kommer ni ihåg henne?

 Gick förbi jobbet en sväng och snackade lite skit. Var riktigt kul att se alla välbekanta nunor. Lyckades till och med lura Tobbe på en fika. Svängde förbi Lindex innan jag traskade hemåt igen, och köpte halvårspresenter till Niilo.

Fulsöt body. Kunde inte låta bli!


Hittade även ett par schyssta badbraxor som han kan krypa omkring i på stranden. Även dessa på Lindex.


Lite fulsöta dom också. Men jag gillar´t!

När jag kom hem hade klockan hunnit bli halv fem, så det var bara att peta i Niilo lite mellanmål och packa om skötväskan. Sagt och gjort lämnade vi av Niilo hos mor och far medan jag och Kimmo dansade salsa för sista gången den här terminen. Men vi satsar nog på fortsättningskursen i höst! Det är ett riktigt roligt gäng som dansar. Det var lite vemodigt att det var sista lektionen, men vi får dansa på den inglasade balkongen istället.
Efter salsan stannade vi kvar rätt länge hos madre y padre. Vi åt tacos, och diskuterade allt möjligt. Så mysigt! Halvårspojken ville dock inte somna som vanligt när vi är hos folk, men så fort vi kom hem slocknade han.

Imorgon får vi se vad som hitts på. Hoppas på fint väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback