Yes Pe Can!

Åh, är nästan lite nervös. Ska baka pecannötspaj idag och om den blir så god som jag tror så vet jag inte vad jag gör. Varför plågar jag mig såhär? Ska ju inget äta, men jag får ta en tugga, nöja mig med det och sen överlåta resten av ätandet till andra. Det är ju så kul att baka, kan inte låta bli. Recept & Bild kommer självfallet upp här senare.

Förresten är det bäst för den där pajen att den blir god eftersom det råkade bli en liten nätt mjölexplosion här hemma. Min matberedare var lite snabbare än vad jag hade väntat, hehe...

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på. En promenad i solen känns lockande. Ska nog byta om och äta, mata Niilo och sen stoppa ner honom i vagnen och dra.  Ikväll blir det lite grillning! Faktiskt säsongens första på hemmaplan. Känns fint det!

Åh ni skulle se Niilo just nu. Sjukt söt i sin lilla gröna pyjamas med en massa moln på kryper han runt på golvet. Slänger sin polisbil framför sig och kryper efter. Skönt med lättroade bebisar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback