Precis vad jag behövde!

En god vän, och bra shopping! Idag mötte jag Moa och söta söta Alva för shopping, lunch och mys. Fick världens finaste present också i form av en cupcake (se föregående inlägg) Måste släpa med Lotta oftare, hittade så himla bra grejer. Grejer som jag har letat efter hur länge som helst. Ett par shorts, t.ex! Som jag har letat...men så äntligen hittade jag ett par på Åhléns av alla ställen. Dessutom hittade jag en klänning, ett linne och en kjol också. Behövde verkligen nya kläder. Min kropp ser onekligen helt annorlunda ut mot innan jag fick Niilo. Inte så konstigt kanske, men det tar ett tag att lära sig klä den nya kroppen så det ser hyfsat ut. Men nu är jag en bit på vägen i alla fall. Har ju tio kilo kvar tills jag är där jag vill vara och. Det SKA gå. Men jag är även en livsnjutare och är inte villig att svälta mig själv under sommaren. Så länge jag inte går upp nu så är jag nöjd, fram tills slutet av Juli, då drar jag igång igen på allvar.

Nu är Kimmo och lirar med sitt band, och det dröjer nog ett par timmar tills han kommer hem, så jag ska dra igång ett litet bak. Pecannötspaj till morgondagens grillning. Det är Kimmos favorit. Själv håller jag mig till mina majskolvar som vanligt. Älskar´t!

Mycket bra dag, och än är den inte slut, Hurra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback