Längtar efter Öland!

Snart, snart, snaaaaart ska vi fara till vår lilla röda stuga på lilla Öland. JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG. Såhär såg jag ut senast jag var där:



A very pregnant lady. Det mest skrämmande är ju att detta bara var augusti och Niilo kom den 12:e november. Jag var en riktig gosig liten rulta =)

Vi ska i alla fall till Öland några dagar innan midsommar och kommer hem några dagar efter midsommar. INTE roligt att hamna i midsommarköerna på Ölandsbron...det slipper jag mer än gärna. Vi tänkte köra över natten så Niilo får sova när vi far dit. Blir spännande att se hur vi ska få plats med all packning som vi ska ner med. Vi har tänkt att lassa av lite stora grejer eftersom vi ska vara där nästan tre veckor i Juli/Augusti. Så det blir att ta med en matstol, gunga, resesäng, barnvagn, osv. Haha! Kan bli kul. Men jag och Kimmo är ju riktiga roadtrip-fantaster, så Niilo måste ju lära sig.

Idag har jag inte hunnit med så mycket. Jag hade tänkt plocka lite i lägenheten och få undan en massa saker, men nu när Niilo hasar omkring i ilfart och drar i sladdar, rycker ner böcker osv så vill det till att man är med och leker. Men så kom jag den briljanta idén att packa upp den nya resesängen så jag kunde lägga honom i den med lite leksaker så kunde jag städa ifred ett tag. Jag fick upp själva resesängen..men kunde inte för mitt liv få upp sidorna. Kämpade i nästan 40 minuter. Men jag gick bet. Så typiskt! Så nu har jag förutom ett ostädat vardagsrum en stor, halvt ihopsatt resesäng också. Toppen!

Om ett par timmar ska jag träffa Charlotte! Ska bli så mysigt! Tänk att jag kan promenera till henne nu när hon äntligen bor i Västerås. Det känns lyxigt.

Nej...nu lär jag ta tag i den här röran.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha ååååh älskar den här bilden. Du var (och är nu) underbart vacker! <3

2010-06-09 @ 17:12:36
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback