Grillad anka, någon?

God morgon kamrater! Vilken fin dag det verkar bli! Är skönt utsövd efter gårdagens grillning vid ankdammen. God mat, gott sällskap, och fint väder. Perfekt!



Maria, Tilda & Oskar



Grillmaster Kimmo



Tobbe & Niilo



Tilda tyckte att Niilos dosa var mycket spännande.



Men det tyckte ju Niilo också!



Mot kvällen attackerade myggen och vi snabbade oss på och packade ihop allt.

Idag vet jag inte vad som händer, det visar sig. Men nu sover Niilo så jag ska passa på att duscha & äta frukost.

Ses!



Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina bilder!! =) Så söta Niilo och Tilda är... Nästa gång får du be mig fota dig med din kamera så du får vara med på bild också!

2010-06-17 @ 11:02:54
Postat av: Hannah

Åååååh jag saknar dig också! Så mycket!! Men lördag baby! Då är ni hjärtligt välkomna hit för att umgås =) Då får du träffa min fina vän Sofia också! =) Puss kram!

2010-06-17 @ 20:50:22
URL: http://systerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback