Vill sjunga i ett hopprep framför spegeln

Det var ju så länge sen! När jag gick i skolan och blev retad eller hade en allmänt jobbig dag var det det enda som hjälpte. Min fantasi har ju alltid varit livlig, och det dröjde aldrig många sekunder innan jag på riktigt trodde att jag var med i en musikvideo, eller stod på scen inför miljonpublik. Idag hade jag behövt en sån stund. Niilo har varit mer än jobbig! Förmiddagen var helt okej. Var på lögarängen med systeryster, och sen käkade vi på Golfen. Niilo fick ett par supersnygga svarta converse! Tack!

Men som vanligt första dagen efter att ha haft Kimmo hemma en hel helg blir Niilo superledsen. Det GÅR inte att få honom helt nöjd oavsett hur mycket man leker med honom. Tack och lov vänjer han sig fort så imorgon är han nog sitt vanliga glada själv igen. Och när Kimmo sen kommer hem så blir Niilo alldeles till sig. Det är jättesött. Mot slutet av veckan blir det nästan tvärtom, då är Niilo supermammig. Är detta normalt att märka av redan? Att han blir så påverkad vid 8 månader? Börjar bli orolig inför hösten isåfall. Men det ska väl gå. Tror egentligen att det mest handlar om all uppmärksamhet han får. Men vi har haft så mysigt på kvällen. Lycklig liten kille som skrattar och vinkar hela tiden.

Kan ju förstå att Niilo längtar tillbaka till helgen. Vi hade det helt underbart och helgen kändes superlång. Vi var på Parken Zoo och ute i Kimmos stuga. Charlotte följde med till stugan också, och vi fick även sällskap av Jenny, Mattias och Gibson. En fantastisk helg helt enkelt!





Kommentarer
Postat av: Vanessa

Men vad är det där för helt übersöta tiger öron, såna vill jag ha! Want want want!! Måste åka till Parken Zoo...

2010-07-20 @ 07:59:06
Postat av: Kajsa

Ååååh dom är så söta. Jag tvingar niilo att ha på sig de där jämt, mohahaha! Det roliga är att han inte drar av dom heller. Det fanns apöron, elefantöron, björnöron... Billig underhållning också. 40 spänn!

2010-07-20 @ 09:44:47
Postat av: sofia

2010-07-22 @ 10:35:37
Postat av: sofia

Kajsa! Va kul, mina svärisar har stuga som vi bor i lite då på typ samma ställe som ni. Mellan båtplatsen och allmänna badet. Kul. Hoppas vi är där samtidigt nån gång!

2010-07-22 @ 10:37:55
URL: http://sofiamortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback