Snart blir det helg!

Jag är så bortskämd! Är inte van vid att Kimmo jobbar så mycket. Idag vaknade jag av ett "Hej, jag är framme nu, puss"-sms. Hann alltså inte ens se honom imorse.  Han åker motorcykel till sthlm så jag kräver sms-rapportering att han kommer fram ordentligt. Och ikväll ska han jobba över så att han kanske kan sluta lite tidigare imorgon.  Sen är det bara tre veckor kvar innan nästa semester. Samtidigt försöker jag verkligen njuta av tiden. Niilo är så himla härlig, och det händer så otroligt mycket varje dag känns det som. Favoriten nu är att stå vi vardagsrumsbordet helt själv och stampa med fötterna. Han har gått två steg själv men sen har han ramlat ihop. Helst vill han att jag håller honom i händerna och drar honom upp och ner.

Idag har jag hälsat på syrran en stund, hon och Niilo har busat runt. När jag är där kan jag verkligen känna hur skönt det skulle vara med hus. Stora ytor att ha Niilo på. Skönt! Men tills den dagen kommer får jag snylta på syrrans istället =)

Ikväll ska jag hem till Charlotte & Fredrik och hälsa på, det går alldeles för lång tid mellan gångerna men det är i alla fall bra mycket oftare än när de inte bodde i stan! Man får se det positiva!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback