Fullt upp i värmeböljan.

Helgen har försvunnit som en fis i rymden. Den känns alldeles för kort när Kimmo jobbar så långa dagar på vardagen. Men kul har den varit! Till det stora hela i alla fall. Niilo fick fara in till akuten igår natt med dålig mage. Men när vi kom dit mådde han mycket bättre, tack och lov! Tänk att allt kan förändras på en sekund. Jag blev riktigt rädd, och hade svårt för att hålla tillbaka tårarna. Samtidigt ville jag inte skrämma Niilo, och göra honom ännu mer ledsen, så jag grät när han hade lugnat ner sig istället - och när han inte såg.



Annars har vi bara tagit det lugnt. Så lugnt man nu kan ta det under en PowerMeet-helg. Lika bra att omfamna den, annars blir det nog bara jobbigt. Egentligen är det ju en sjuk grej det här med cruisingen, eftersom det bara är en del av hela eventet. Och en väldigt märklig sådan. Men det är ju den man ser, med de gamla vanliga dräggen och en och annan riktigt fin bil. Inget slår dock förra året, när jag och Kimmo (och Niilo i magen) såg en tjej kliva ur sin bil och skita framför alla människor. Det var ett minne för livet det! I år såg vi en tjej gå topless mitt i gatan. Det hade nästan känts okej, om inte killen i bilen som hon gick bredvid satt och viftade med bikiniöverdelen. Genast blev det om möjligt ännu mer smaklöst. Men sällskapet var det inget fel på! Vi träffade Kimmos kompis Sten, och Charlotte, Fredrik och NorrköpingsSara. Det var riktigt kul! Niilo flirtade hejvilt som vanligt. Han lär sig ju nya saker var dag nu. Igår lärde han sig att sträcka upp händerna och tok-le när vi skriker "Hurra!". Sjukt gulligt. Ska försöka filma honom imorgon. Jag smälter varenda gång. Han vinkar också nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback