Efterlängtat möte!

Fick äntligen träffa Linda idag efter hennes fantastiska resa till Indien. Det kändes nästan märkligt att träffa henne först. Var tvungen att nypa henne i armen! På ett sätt kändes det som det var igår hon och hennes sambo for, men på ett annat kändes det som att det var superlänge sedan. Svårt att förklara, men det var i alla fall så fantastiskt att bara få prata - som vi ju båda är så bra på! Vi inledde dagen på Varda med ett glas rosé, därefter lite parkhäng där hennes väldigt trevliga kompis Malin och min väldigt trevliga sambo anslöt sig till gänget. Vi gick till Al Forno och åt. Jag trotsade dieten jag borde gå på för att bli av med magbakterien, men hittills har inget hänt. Håller tummarna =)

Dagen bara flög förbi! Kändes ju även underbart att få lämna lägenheten. Var lite nervös för magen, men glömde snabbt bort det när jag såg Linda. Niilo verkade vara glad att se henne också =) De hann faktiskt träffas när han hade kommit till världen, innan Linda for. Känner verkligen att jag har nyvunnen energi efter den här dagen, men den effekten har Linda på människor. Kimmo som var helt slut när han kom hem blev också mycket piggare efter middagen. Hela lilla familjen traskade glada och pigga(vissa var lata och satt i barnvagn) hem från stan. Så skönt ute! Sommar!

Fast eftersom Kimmo jobbar i Stockholm måste han sova på en gång, och jag är som vanligt superpigg. Imorgon tänker jag hälsa på systeryster. Ska låna hennes gräsmatta och slappa på!

Min favoritbild på mig och Kimmo som Linda har tagit. Här längtade vi ovetandes efter lilla Niilo. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kajsa! Har du bott/ gått i skola eller så i linköping? Isåfall när, tycker jag känner igen dig! :p / Linda

2010-07-08 @ 14:11:26
Postat av: Kajsa

Hej Linda! Tyvärr måste jag göra dig besviken, hehe. Har varken gått i skola eller bott i linköping. Har åkt igenom några gånger dock =) Ha det fint!

2010-07-08 @ 16:10:12
Postat av: Linda

jaha, inte deltagit i kdu eller moderata ungdomsförbundet heller? :P detsamma!

2010-07-13 @ 21:38:10
Postat av: Kajsa

Nej inte det heller. Hm..spännande med en dubbelgångare!

2010-07-14 @ 12:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback